La Fundació Privada Reddis dona suport a l'Associació d'Alzheimer i Altres Trastorns Neurocognitius de Reus dirigit a la teràpia assistida amb gossos

La comissió social de la Fundació Reddis, un any més ha concedit un ajut a l'Associació d'Alzheimer i Altres Trastorns Neurocognitius de Reus, el qual s'ha destinat al projecte de  TERAPIA DE BENESTAR ASSISTIDA AMB GOSSOS.

Una teràpia no farmacològica, aque té com a objectiu d'acompanyar el mateix procés vital de les persones i proporcionar una millora en el seu benestar social, emocional, físic i cognitiu a través de la presència i interacció directa amb els gossos.

L'animal es converteix en l'element central de l'activitat, genera sensació de comoditat, motivació i el vincle afectiu que es crea entre la persona i l'animal desencadena emocions i predisposicions positives. La capacitat que tenen aquestes teràpies és que permeten treballar partint d'un nivell afectiu i emocional per assolir una millora de les capacitats cognitives i millorar el procés de vida i envelliment de la persona.