Còdol Educació, la Fundació Privada Reddis-Indústries Teixidó presenten el projecte educatiu i cultural “Celebrem 600 anys”!

Còdol Educació, juntament amb la Fundació Privada Reddis-Indústries Teixidó, van presentar el passat dimecres 29 de març el projecte educatiu i cultural ‘Celebrem 600 anys!’ al campanar de Reus.

La nova proposta vol commemorar tres efemèrides: el centenari de la mort de l’arquitecte Domènech i Montaner, els 50 anys del traspàs de Pau Casals i el 450è aniversari de la campana Petra Clàudia, la més antiga de la ciutat, encarregada de donar les hores i la de majors dimensions.

L’any 2017 Còdol Educació va posar en marxa el programa Territori viu per a tothom amb la col·laboració de la Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de facilitar l’accés a la cultura i al patrimoni als centres tipificats de màxima complexitat pel Departament d’Educació. Les activitats que en formen part han aconseguit arribar a uns 90 grups escolars cada any. Això significa que, gràcies a l’ajut de la Fundació Privada Reddis, el cost d’aquestes activitats s’ha pogut rebaixar fins al 50% i més de 10.000 alumnes n’han pogut gaudir.

Les activitats vinculades a “Celebrem 600 anys”! també rebran l’ajut de la Fundació Privada Reddis i Indústries Teixidó, destinat a famílies de centres de màxima complexitat i de les escoles rurals amb l’objectiu d'apropar-les al patrimoni i a la cultura del territori.