La Fundació Reddis dona suport a l’Associació Supera't de persones amb Trastorn de l'Espectre Autista i les seves famílies a Reus.

L’Associació Supera’t inicia un nou curs escolar, on la Fundació Privada Reddis dona suport per fer realitat algunes de les activitats d’acompanyament dels alumnes i de les seves famílies.

Supera’t té com a objectiu principal millorar la qualitat de vida de les persones amb el Trastorn de l'Espectre Autista (TEA), així com, de tot el seu entorn: família, escola, feina, societat en general. Per assolir aquest repte, és fonamental donar les eines necessàries que els hi ajudin a superar les dificultats que es trobaran en el seu dia a dia, on tenen una superació i lluita constant.

Donar a conèixer aquesta condició de vida, és fonamental per tal d'aconseguir una normalització i plena inclusió a la societat.

"SUPERA'T TOT L'ANY " és un projecte  conjunt del Club Natació Reus Ploms i l'Associació Supera't, amb el suport de la Fundació Privada Reddis, on les famílies gaudeixen d'un petit respir setmanal i els infants d'un espai esportiu terapèutic. Cada dissabte de 10 h a 12 h els infants i les seves famílies  disposen d'un espai on, per mitjà de l'esport, es potencia la salut física i mental, i on es treballen les habilitats socials com les habilitats relacionals, la comunicació, la importància d’establir vincles d'amistat, la frustració, el treball en equip, combinat amb un treball més físic postural i esquema corporal.

Per altra banda, l’Associació Supera’t, allarg de l’any treballa tant amb els alumnes com amb les seves famílies activitats d’oci, esportives i culturals; posant el focus en l’acompanyament en diferents etapes de la vida de les persones amb la condició autista i amb la variabilitat de les seves necessitats, tot això des de diferents vessants:

·       Assessorament i acompanyament terapèutic.

·       Suport a les famílies i acompanyament.

·       Xerrades educatives i formatives.

·       Tallers per a famílies.

Per a la Fundació Privada Reddis, la tasca de les associacions que treballen en l’àmbit social és fonamental per millorar el conjunt de la societat.