Previous Next

LA FUNDACIÓ PRIVADA REDDIS PREMIA ELS MILLORS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT I ELS MILLORS TREBALLS DE PROJECTE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DEL BAIX CAMP

Enguany l’import global ha estat de 7.300€ per un total de 8 premis

Amb aquests guardons, la Fundació, premia l’excel·lència i encoratja els alumnes a seguir avançant en l’àmbit de la recerca com a forma d’enriquiment personal i professional

Reus, 20 de maig 2022 – La Fundació Privada Reddis ha lliurat, en la seva onzena edició, els Premis als treballs de Recerca de Batxillerat, i, per setè any, els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional que han realitzat els alumnes dels instituts de la comarca.

Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de  potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari postobligatori, i de donar un impuls a la Formació Professional.

Per al curs 2020-2021, la Fundació ha concedit un total de 8 Premis per un import global de 7.300€: 5 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import de 4.500€, i 3 Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional, per un import de 2.800€.

El jurat, presidit pel Sr. Francesc Valverde (en representació del Departament d’Ensenyament) i format per la Sra. Montserrat Jové (en representació de la Universitat Rovira i Virgili),  la Sra. Alexandra Estopà (en representació dels directors/es dels centres de secundària del Baix Camp), el Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis) i el Sr. Lluís Colomés (en representació de la Fundació Privada Reddis, secretari) ha establert els següents premis:

PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT (12a edició):

Àmbit Científic - Tecnològic

• 1r. Premi (1.200€): Mutatio Exitiale. Per Eulàlia Canals Martí, de INS Cambrils.

• 2on. Premi (800€): La intel·ligència artificial Per Anna Zakeva, de l’INS Ramon Berenguer IV.

Àmbit d’Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi (1.200€):  Els oficis a la Selva del Camp a la segona meitat del S. XIX (1855 -1900). Per Miquel Bové Cristià, de l’INS Joan Puig i Ferrater.

• 2on. Premi (800€): Juglares del S.XXI. El rap como manifestación poética. Per Ona Masdeu Baraldès, de l’INS Joan Puig i Ferrater.

• 3r. Premi (500€):. Les rutes de la memòria entre l’oblit i el desconeixement. Per Nadia Zougagh,de l’INS Josep Tapiró.

El jurat dels Premis de Formació Professional, presidit pel Sr. Josep Lluís Torres (en representació del Departament d’Ensenyament,) i format per la Sra. Mar Pàmies (en representació de la Universitat Rovira i Virgili), el Sr. F. Andreu Lascorz (en representació dels centres de secundària del Baix Camp), el Sr. Valero Camps (en representació de la Fundació Privada Reddis) i el Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis, secretari), ha establert els següents premis:

PREMIS ALS TREBALLS DE PROJECTE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL (6a. edició):

• 1r. Premi (1.200€): Estudi i cens de la somereta del Montsant. Per Carlos Serrano Duque, de l’Ins. Horticultura i Jardineria de Reus.

• 2on. Premi ex aequo (800€): Desenvolupament d’un sistema de reg automatitzat. Per Bogdan Struk, Dani Valiente Milara i Jordi Albert Ribas Gonzalez, de l’Ins. Baix Camp de Reus

• 2on. Premi ex aequo (800€):  Anàlisi de la viabilitat del Pèlag de Can Sogues com a espai natural protegit. Olèrdola (Alt Penedès). Per Nil Garreta i Escoda, de l’Ins. Horticultura i Jardineria de Reus.

Els  alumnes seleccionats van exposar els seus treballs de recerca i de projecte fa unes setmanes davant del Jurat dels Premis. Els guanyadors i guanyadores van rebre els premis en un acte de lliurement presidit per la presidenta de la Fundació Privada Reddis, Sra. Carme Buixeda, pel director dels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, Sr. Joan Manel Audí; el regidor d’educació de l’Ajuntament de Reus, el Sr. Daniel Recasens el president del jurat dels Premis de Recerca, Sr. Francesc Valverde, el president del jurat dels Premis de Formació Professional, Sr. Josep Lluís Torres,  i va comptar amb la presència dels pares i familiars de tots els alumnes becats.

Un any més, la Fundació Privada Reddis vol remarcar la qualitat dels treballs premiats i encoratja els alumnes a seguir avançant en l’àmbit de la recerca com a forma d’enriquiment personal i professional.