LA FUNDACIÓ PRIVADA REDDIS PATROCINA LA FIRST LEGO LEAGUE REUS-TARRAGONA

Ahir es va presentar la FIRST LEGO League Reus-Tarragona que tindrà lloc aquest dissabte a la Fira de Reus, on  més de 330 joves de 6 a 16 anys participaran als dos tornejos organitzats.

L'ETSE de la URV organitza aquest programa que impulsa l'aprenentatge d'habilitats i competències STEAM perquè els joves les apliquin a la millora de les condicions de vida de les persones.

Els tornejos  Challenge (de 10 a 16 anys) i Explore (de 6 a 9 anys) tindran lloc el dissabte 14 de maig en format presencial a les instal·lacions de Fira Reus. A l'esdeveniment hi participaran  335 joves organitzats en 51 equips procedents de 15 centres educatius de la demarcació: 196 competiran a la categoria Challenge i 139 ho faran a la modalitat Explore.

Es tracta d’un esdeveniment en què la ciència, la tecnologia i la diversió són protagonistes, alhora que promou els valors del treball en equip i la capacitat emprenedora.

Els participants hauran de pensar i resoldre problemes reals a través de la investigació científica i, a banda, superar proves amb l’ús d’un robot construït i programat per ells mateixos.

Aquest esdeveniment compta amb el suport de la Diputació de Tarragona, els ajuntaments de Tarragona i de Reus, de la Fundació Privada Reddis i de l’empresa Applus IDIADA.