SUBVENCIÓ A L'HOSPITAL DE DIA MAS SABATER DE LA FUNDACIÓ ESCLEROSI MÚLTIPLE

La Fundació Reddis ha donat una subvenció al centre neurorehabilitador de la Fundació Esclerosi Múltiple a Reus per adaptar l’espai de recepció instal·lant un taulell i una pantalla protectora que disposa de l’espai necessari perquè les persones usuàries amb mobilitat reduïda puguin signar millorant la independència funcional de les persones afectades d’Esclerosi Múltiple i altres malalties neurodegeneratives. També ha instal·lat un armari on s’emmagatzema material i documents divulgatius per a que no estiguin accessibles i no es puguin manipular, evitant així el risc de contagi entre les persones usuàries i complint amb la normativa anticòvid. Finalment, al hall de recepció, s’ha instal·lat una taula on les persones amb EM i mallties neurodegeneratives disposen d’un espai segur mentre esperen a entrar als seus tractaments.

Gràcies a la instal·lació d’aquests tres elements, s'ha aconseguit adaptar l’espai de recepció i sala d’espera que les persones usuàries del centre fan servir diàriament, donant-los independència i autonomia, i reduint al màxim el risc.