PREMIS DE FOTOGRAFIA FUNDACIÓ PRIVADA REDDIS - IMATGES DE LA PANDÈMIA

La Fundació Reddis, juntament amb el Col·legi de Periodistes de la Demarcació de Tarragona i FotoArtReus, convoca la 1a. edició dels Premis de Fotografia - imatges de la pandèmia.

El certamen consta de 2 categories:

• PREMI DE FOTOPERIODISME: amb l’objectiu de donar suport al fotoperiodisme i recollir les millors fotografies publicades amb motiu de la pandèmia de la COVI-19, des dels àmbits sanitari, assistencial, social, esportiu i artístic, i també per reconèixer aquells fotògrafs que a nivell personal han volgut recordar els efectes de la pandèmia amb les seves obres. Aquest està adreçat a fotoperiodistes professionals de mitjans de comunicació i el personal d’associacions periodístiques i gràfiques de la demarcació de Tarragona. Es premiaran les fotografies publicades a la premsa escrita o en mitjans digitals.

La dotació d’aquest premi serà de 1.000€ per a la millor fotografia i dos accèssits de 500€.

• PREMI ALS AFICIONATS DE LA FOTOGRAFIA: La convocatòria està reconeguda per la Federació Catalana de Fotografia i les obres premiades i seleccionades en aquesta secció puntuaran pels reconeixements de la FCF. Com en el de fotoperiodisme, el tema serà qualsevol aspecte dels efectes de la pandèmia COVID-19 en la població en general, en l’àmbit sanitari, laboral o qualsevol altre àmbit en què la pandèmia hagi afectat.

A l’autor de la millor fotografia d’aquesta categoria se li farà entrega d’un bo de 500€ per a la compra de material fotogràfic i la Medalla Daurada de la  Federació Catalana de Fotografia. S’atorgarà un segon i tercer premi consistents amb la Medalla Platejada i la Medalla de Bronze, respectivament, de la Federació Catalana de Fotografia.

El jurat triarà un total de 18 fotografies finalistes, de cada categoria, que seran ampliades en paper i es presentaran en una exposició la primavera de 2022 a la Sala Fortuny del Centre de Lectura de Reus.

Per a més informació: consulteu les bases