COL·LABORACIÓ EN EL PROJECTE "CAP INFANT SENSE FORTUNY"

El passat 8 de juny, més de 500 alumnes de 6è i 5è. de primària de les escoles de Reus van passar pel Teatre Fortuny, a la sessió pedagògica musical “Pere i el llop”, del projecte “Cap Infant sense Fortuny” liderat per la Fundació del Teatre Fortuny de Reus en col·laboració amb l’Orquestra Camerata XXI – Ciutat de Reus.

Els objectius d’aquest projecte són diversos. Per un costat, la decidida voluntat de formar nous públics i, per l’altre, la presentació d’un dels equipaments culturals de referència de la ciutat: el Teatre Fortuny.

Aquest projecte “Cap Infant sense Fortuny” té una mirada també inclusiva i des de la Fundació del Teatre Fortuny es financia l’assistència d’aquelles escoles o escolars que per motius econòmics no han pogut participar en el projecte, de manera que es pugui apropar la cultura a aquells col·lectius de la societat més desafavorits i que a vegades es poden veure exclosos de l’oferta cultural, ja sigui per algun tipus de discapacitat, problemàtica social o dificultat econòmica.