COL·LABORACIÓ EN EL PROJECTE "QUÈ ENS MATA?" D' ArtAMILL

La Fundació col·labora en el projecte Què ens mata?, d'ArtAMILL. L'associació cultural proposa una programació anual 2020-2021 integrada en l’actualitat que ens ocupa i preocupa. De manera que els artistes/creadors/escriptors participants donen la seva única o múltiple resposta a aquesta pregunta inicial. Cadascuna d’aquestes exposicions o instal·lacions aniran lligades a un dia de debat pedagògic, convidant un grup de nois i noies de les escoles / instituts veïns de Reus, Cambrils, Riudoms i Montbrió.

Recollint els continguts de la programació artística que es podrà veure a l’espai artAMILL durant aquest curs 2020-2021, es publicarà un catàleg que inclourà l’obra fotografiada per Daniel Casanoves, i els escrits dels diferents escriptors que faran referència a l’obra exposada.

De moment ja s'han fet algunes exposicions en els mesos d'octubre, novembre i desembre: Lluís Agustench (contaminació atmosfèrica, corrupció financera, ideologies homòfobes...),  Amadeu Adell (la llibertat robada, el conflicte entre individualisme i sentit comunitari...) i la de Miryam Arnold sobre la soledat i la manca de tendresa...

Per aquest mes de febrer s'inaugurarà l'exposició de l'artista Ruben Perdomo, amb fotografia, i que parlarà de l'insomni.