El fons de la Fundació

La cultura sempre ha estat un dels pilars bàsics de la Fundació des dels seus inicis. A banda de promoure i crear tot tipus de creacions artístiques (com el Premi de Pintura Ceferino Olivé i el Premi d’Escultura Modest Gené) i d’organitzar diversos cicles de conferències i de donar suport a tot tipus de projectes i entitats relacionades amb la cultura, la Fundació sempre ha manifestat un especial interès a adquirir peces d’artistes reusencs o elaborades per joves autors del territori.

Mitjançant l’organització de diversos Premis, la Fundació ha anat adquirint una sèrie de quadres i escultures que actualment es troben a la seva seu. Així doncs, a banda de realitzar aportacions en forma de beques i projectes, la Fundació també vol destinar una part del seu pressupost a adquirir obra d’artistes reusencs, per tal de poder tenir un fons que, al llarg dels anys, acabi sent patrimoni de la ciutat.

Us trobeu aquí: Inici » Fons cultural