Subvenció al Taller Baix Camp per a la Instal·lació d’un parc saludable

L'ajuda econòmica atorgada per la Fundació ha servit per a instal·lar un parc saludable a la llar Masia Roig, dirigit a les persones adultes del Taller Baix Camp.

taller baix camp parc

Els usuaris que viuen a la llar Masia Roig, a més de la discapacitat intel·lectual tenen una altra sèrie de transtorns associats com són l'epilèpsia, trastorns de conducta, problemes de mobilitat, entre d'altres. Així mateix, molts d'ells presenten obesitat i certa tendència a la passivitat.

Actualment el Taller Baix Camp està incidint en l'objectiu d'afavorir uns models de vida saludable. Per aconseguir això, està potenciant l'activitat física, que aporta grans beneficis, tant a nivell físic com emocional. Però degut a les dificultats d'aquestes persones, sol ser difícil trobar activitats adequades per a elles. És per això que, amb l'ajuda econòmica de la Fundació, s'ha pogut instal·lar un parc saludable a la zona exterior de la residència: 4 aparells que proporcionen un suau exercici i al mateix temps diversió.

Aquest parc va dirigit a les 24 persones, d'edats compreses entre 30 i 64 anys, amb discapacitat intel·lectual d'un nivell sever amb necessitat de suport extens i generalitzat, que viuen a la residència del Taller Baix Camp.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció al Taller Baix...