Subvenció al Club de Tennis Taula els Ganxets de Reus

La Fundació col·labora, un any més, amb el CTT Els Ganxets de Reus becant a 3 nens i a 3 nenes amb risc d'exclusió social.

elsganxets 2La responsable de la comissió social de la Fundació, Carme Buixeda, amb el president del CTT els Ganxets, Joan Carles Virgili, i diverses autoritats durant el sopar solidari que organitza anualment l'entitat.

Aquestes beques serveixen perquè 6 alumnes amb discapacitat i en risc d'exclusió social puguin practicar el tennis taula durant tot el curs i gaudeixin d'aquesta activitat extraescolar.

elsganxets 1
Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció al Club de...