Subvenció a l'Associació de Síndrome de Down per a les sortides de colònies

La Fundació ha realitzat una aportació econòmica a Down Tarragona perquè els nens i nenes de l'entitat puguin sortir de colònies i posar en pràctica tots els coneixements adquirits a l'aula durant el curs.

down 3

El que es pretén dur a terme amb aquest projecte és integrar els continguts, habilitats i destreses adquirides durant el curs, així com adquiri-ne de noves, en un context vivencial, per tal que els joves puguin rendibilitzar al màxim el seu procés d'ensenyament aprenent a aconseguir potseriorment el màxim grau d'autonomia i maduresa psicològica.

down 1

Amb aquesta ajuda atorgada per la Fundació Reddis, un total de 54 nens i nenes de l'associació Down Tarragona d'edats compreses entre 5-10 anys, 11-16 anys i adults de més de 17 anys, han pogut gaudir d'aquestes convivències per tal de posar en pràctica tot el que han adquirit durant el curs a l'aula.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció a l'Associació de...