Subvenció a l'Associació de Parkinson per al projecte "Passar de l'OFF a l'ON"

Gràcies a l'aportació econòmica de la Fundació, s'ha pogut posar en marxa un taller en el qual 8 professionals, dels diferents àmbits de la salut, han dut a terme deu sessions on els integrants de l’associació han après a llegir el propi cos per a descobrir els seus propis recursos.

parkinson off on

Aquest curs ha constat de 10 sessions:

1. Aprendre a autorregular-se i a canviar: Si vols pots fer canvis! (amb l'objectiu de flexibilitar els hàbits)
  2. Respiració i emoció (amb l'objectiu d'oxigenar bé tot el cos per millor el funcionament dels òrgans vitals)
  3. Equilibri, moviment equilibrat, nutrició equilibrada (amb l'objectiu de guanyar l'estabilitat que la malaltia fa perdre)
  4. Risoteràpia (amb l'objectiu de connectar amb l'alegria de viure)
  5. Moviment i veu com a obertura (amb l'objectiu d'activar i prendre consciència de la pròpia veu i el propi cos)
  6. Mindfullness, atenció plena (amb l'objectiu de reduir l'estrés i l'ansietat i augmentar el benestar)
  7. Música i cant (amb l'objectiu de connectar amb l'expressió lúdica i el plaer de la creació musical)
  8. Detectar i eliminar tòxics (amb l'objectiu de prendre consciència d'allò que ingerim)
  9. Generar vincles saludales amb un mateix i amb els altres (amb l'objectiu de confiar i guanyar obertura a la vida a través de les sensacions i despertant l'afectivitat)
  10. Clausura (amb l'objectiu de recordar les eines bàsiques i fer un intercanvi enriquidor d'impressions

El curs, que va durar prop de 3 mesos, va tenir un gran èxit d'assistència: 14 participants i 2 familiars.

Els malalts van manifestar estar molts satisfets de l´experiència ja que, segons les seves paraules, els beneficis en la salut, benestar i relació amb l´entorn han estat espectaculars.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció a l'Associació de...