Subvenció a la Fundació Mossèn Frederic Barà

La Fundació ha atorgat una ajuda destinada a diversos projectes: taller de reparació de bicicletes, casal d'estiu i centre d'esplai.

taller bicicletes fbara

La Fundació Mossèn Frederic Bara contribueix des de fa trenta anys al desenvolupament dels infants i adolescents provinents de famílies amb dificultats econòmiques i amb risc d'exclusió social, ja siguin d'origen estranger o nascudes al territori. La tasca humanitària i de voluntariat és clau per a vetllar per una correcta nutrició i educació dels infants.

Una quarantena de persones, entre els que hi figuren voluntaris, antics mestres i treballadors socials, s'encarrega, de dilluns a divendres, i fora d'hores lectives, de donar-los berenar, i proposar tot un seguit d'activitats educatives, relacionades amb la música, la plàstica i el reforç escolar. Els dissabtes s'hi realitza un esplai, i en època de vacances, l'entitat acull un casal d'estiu.

Es tracta d'un centre obert, que aplega una seixantena de nens i nenes de 4 a 15 anys. Hi predominen infants pertanyents a famílies d'origen estranger que, en molts casos, es troben en situació de risc.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció a la Fundació...