Subvenció a la Creu Roja per ajudar a famílies en risc d'exclusió social

L'ajuda econòmica atorgada per la Fundació Privada Reddis servirà per alimentar a 40 famílies (més de 160 persones) sense recursos.

La Fundació Privada Reddis col·labora, un any més, amb Càritas Interparroquial de Reus per ajudar a famílies en risc d'exclusió social. L’actual context de crisi fa que aquesta col·laboració sigui estable, ja que la prioritat que té actualment la Creu Roja és la de l’alimentació: cobrir les necessitats bàsiques de les persones que es troben en situació vulnerable.

L’aportació que enguany realitza la Fundació Privada Reddis va destinada a subvencionar 40 kits d’alimentació familiar, kits d’alimentació per a nadons (de 0 a 6 mesos i de 6 a 18 mesos) i kits d’higiene per a nadons. En total aquesta ajuda servirà per ajudar a unes 40 famílies (un total de 160 persones, ja que els lots d’alimentació familiar són concebuts per al suport d’una família de 4 membres.

Aquests kits representen una ajuda puntual i s’ofereixen a les persones, de manera temporal, fins que no entrin al circuit habitual d’ajudes socials  o fins que no surtin de la situació precària en què es troben.

roda premsa 2

Però aquest any, la subvenció que atorga la Fundació també servirà per comprar un congelador per a emmagatzemar i conservar els aliments congelats, que provenen de la Plataforma d’Aliments de la Creu Roja, abans que aquests siguin distribuïts a les persones en risc d’exclusió.

Els kits d’alimentació familiar consten dels següents productes:

• 1 paquet de sucre
  • 3 paquets de mongetes tendres
  • 1 llauna de préssec en almívar
  • 1 llauna de pinya en almívar

Els kits d’higiene per a nadons (de 0 a 18 mesos) consten dels següents productes:

• 1 ampolla de sabó líquid infantil de 250 ml
  • 1 ampolla de xampú de poma de 500 ml
  • 1 ampolla de llet hidratant de 250 ml
  • 2 paquets de tovalloletes aloe vera de 80 unitats
  • 1 ampolla de crema hidratant per a irritació de 200 ml
  • 1 ampolla de colònia de 250 ml