Primer Campionat de Catalunya Unificat de Tennis Taula Special Olympics

La Fundació Privada Reddis va patrocinar aquest campionat que va tenir lloc el passat 6 i 7 de juny, on hi van participar esportistes de Tennis Taula Special Olympics. A més, durant tot el curs, la Fundació ha otorgat 6 beques per a nens i nenes en risc d'exclusió social.

tennis taula 1Cori Bach i Carme Buixeda, patrones de l'àrea social de la Fundació, juntament amb el president del CTT Ganxets i el Club Esportiu Alba, i els alumnes becats.

El Campionat va estar organitzat pel Club Esportiu Alba Reus i del Club de Tennis Taula Ganxets.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Primer Campionat de Catalunya...