Presentació del llibre “Què li passa?: Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa”

El passat dissabte 12 de desembre, a la seu de la Fundació, l'ACAB ens va presentar l'actualització d'aquest llibre que, en format guia, és un bon recurs pels familiars de malalts d'anorèxia, bulímia i altres trastorns del comportament alimentari.

anorexia bulimia 2

Les psicòlogues de l'Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia (www.acab.org), a banda de presentar-nos el llibre, ens van donar alguns comentaris i xifres interessants:

• Els transtorns sobre la conducta alimentària (TCA) són 4: anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa, transtorn per afartament i transtorn de la conducta alimentària no especificat (TCANE), com la vigorèxia (obsessió per muscular) i l'ortorèxia (obsessió per menjar sa)
  • Un 5% de la població adolescent pateix un TCA i un 11% està en risc de patir-ne
  • El 70% de les persones que pateixen un TCA es curen

anorexia bulimia 3

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Presentació del llibre “Què...