Patrocini del casal d'estiu de Càritas

La Fundació Privada Reddis col·labora amb Càritas Interparroquial de Reus en el patrocini d'aquest casal que porta per nom "El casal d'estiu més festiu" i que va començar el passat dilluns 6 de juliol.

casal estiu caritas

53 infants, de 6 a 12 anys, participaran aquest estiu en aquest casal que va començar el dilluns 6 de juliol i que durarà fins el dia 17 d’aquest mes.

Els nens i nenes que hi assistiran són atesos en el projecte Suport Pedagògic de Càritas Interparroquial però també són fills de les famílies ateses en les Càritas Parroquials, especialment en l’ajut d’aliments i de serveis bàsics.

Càritas Interparroquial ha encomanat l’organització del Casal a l’entitat educativa Còdol Educació, que es marca com a objectiu que els infants visquin una experiència de lleure lúdica i enriquidora augmentant els seus recursos personals i socials, tot en un ambient de convivència i de relació en un marc de diversitat d’activitats formatives.

El “Casal d'estiu més festiu” es desenvoluparà en el Col·legi Sant  Pau que ha estat cedit desinteressadament a Càritas Interparroquial de Reus.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Patrocini del casal d'estiu...