Nova subvenció a la Fundació Mossèn Frederic Bara

La Fundació ha realitzat una ajuda per als projectes de "Pobresa energètica: aigua, infància i salut", que inclou obres de remodelació dels lavabos, i "Distribució d'aliments social i digna", per a obres de remodelació i acondicionament del magatzem d'aliments.

mf bara 1

Gràcies a l'aportació econòmica rebuda per al primer projecte, "Pobresa energètica: aigua, infància i salut", la Fundació Mossèn Frederic Bara oferirà un servei gratuït de dutxa, per cobrir la necessitat bàsica d'higiene personal, a nens i nenes que pateixen pobresa energètica de les famílies que participen en els projectes de la Fundació. De forma setmanal, se'n podran beneficiar els menors de 4 anys acompanyats per les seves mares.

mf bara 2

En el cas del segon projecte, "Distribució d'aliments social i digna", l'ajuda econòmica servirà per remodelar el magatzen d'aliments. La Fundació Bara ha creat un "Supermercat social" en el qual les famílies poden agafar tots els aliments que necessiten i allò que cobreix més adequadament les necessitats quinzenals concretes d'alimentació en funcio de l'estudi previ de necessitats i l'otorgació de punts (bescanviables per aliments) que obtenen mensualment.

mf bara 3
Save
Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Nova subvenció a la...