Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2015

L’Associació d’Alzheimer de Reus i Baix Camp, el Club Tennis Taula Ganxets de Reus, el Centre d’Acollida al pres i al necessitat, l’Associació de familiars de malalts mentals Dr. Francesc Tosquelles, Càritas Interparroquial de Reus, el Taller Baix Camp i l’Ampa del Centre d’Educació Especial de Reus han estat les beneficiades de la subvenció del 2015.

conveni caixa 2015

La Fundació Privada Reddis i l'Obra Social la Caixa firmen, per quart any consecutiu, un conveni de col·laboració amb l’objectiu d’afavorir el desenvolupament de diversos projectes de suport a persones en risc d’exclusió social que duen a terme diverses entitats de Reus i la comarca.

Aquests han estat:

• L’Associació d’Alzheimer de Reus i el Baix Camp ha pogut tirar endavant el projecte de grup Terapèutic per a familiars cuidadors de persones amb aquesta malaltia. Un grup format per 10-12 persones, heterogeni en quant a edat, sexe i situació personal, laboral i econòmica; però que tenen en comú el parentiu o el fet de ser cuidador d’un malalt.
  • El Taller Baix Camp ha destinat aquesta aportació econòmica a la compra de mobiliari necessari per al nou centre ocupacional del carrer Canal, que serà Residència-Llar per a 24 persones amb discapacitat.
  • El Centre Pastoral d’Acollida al pres i al necessitat ha pogut invertir els diners en la compra d’aliments i ajudes per als familiars dels presos.
  • L’Associació de familiars de malalts mentals Dr. Francesc Tosquelles  ha pogut posar en marxa el projecte “Posa’t les piles”, que un parell de vegades l’any realitza sortides familiars amb els malalts.
  • Càritas Interparroquial de Reus ha destinat els diners de la subvenció al projecte de suport pedagògic que atén a 80-90 nens de primària i secundària  de dilluns a dijous.
  • El Club Tennis Taula Ganxets de Reus ha pogut dur a terme el projecte d’integració social becant a 5 noies que han pogut practicar tennis taula com a activitat extraescolar,
  • L’Ampa del Centre d’Educació Especial de Reus ha pogut dur a terme el projecte d’arranjament del pati adequant-lo a les dificultats que presenten els alumnes que atenen, amb discapacitats de tot tipus.
conveni caixa 2 2015
La Fundació Privada Reddis fa més de 5 anys que va començar a treballar per ajudar a entitats de caire social. Des d’aleshores, la comissió social de la Fundació ha centrat els seus esforços en ajudar a diverses associacions del Baix Camp que, sense el seu recolzament econòmic, haurien tingut dificultats per tirar endavant els seus projectes, degut a la manca de recursos rebuts per part de les administracions públiques.

L’acord amb l’Obra Social la Caixa ha permès que la Fundació Privada Reddis pogués destinar molts més recursos a la branca social i ajudar a moltes més entitats.

Per aquest 2015, l’Obra Social ha mantingut el compromís de continuar col·laborant amb la Fundació i ha fet un pas més enllà: triplicar la seva aportació per intensificar l’ajuda social a les diverses associacions de la comarca.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Conveni amb l'Obra Social...