Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2014

L'Associació contra l'anorèxia i la bulímia, l'Associació de Parkinson, el Taller Baix Camp i la Fundació Mossèn Frederic Barà han estat les beneficiades de la subvenció del 2014.

conveni obra social lacaixa 2014

El passat dimarts 17 de març, a la sala d'actes de la Fundació, va tenir lloc la presentació dels projectes que diverses entitats del Baix Camp han pogut realitzar durant el 2014 gràcies a l’acord entre la Fundació i l’Obra Social La Caixa.

De la mà de l’Associació contra l’anorèxia i la bulímia, la inversió va servir per posar en marxa un curs de formació a professors d’ensenyament (35 en van ser els beneficiaris) basat en les conductes de risc i l’inici de l’adolescència; l’Associació de Parkinson va poder posar en marxa el projecte “Passar de l’on a l’off”, uns tallers (en què hi van participar 17 usuaris) per millorar la qualitat de vida dels malalts i els seus familiars; el Taller Baix Camp va poder crear un parc saludable ubicat a la residència Masia Roig que ha permès millorar la qualitat de vida de les persones discapacitades mitjançant l’exercici físic (la iniciativa va beneficiar a 24 usuaris directes, que viuen a la Masia, 61 usuaris indirectes, que viuen en altres residències del Taller Baix Camp, i també es va obrir a les 300 persones que treballen al Taller); i per últim, la Fundació Mossèn Frederic Barà va poder posar en marxa un taller de reparació de bicicletes per a una vintena de joves.

La Fundació Privada Reddis fa més de 5 anys que va començar a treballar per ajudar a entitats de caire social. Des d’aleshores, la comissió social de la Fundació ha centrat els seus esforços en ajudar a diverses associacions del Baix Camp que, sense el seu recolzament econòmic, haurien tingut dificultats per tirar endavant els seus projectes, degut a la manca de recursos rebuts per part de les administracions públiques.

L’acord amb l’Obra Social la Caixa ha permès que la Fundació Privada Reddis pogués destinar molts més recursos a la branca social i ajudar a moltes més entitats.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Conveni amb l'Obra Social...