Col·laboració en la posada en marxa de l'Esplai dels Girasols

Reus tindrà un esplai adreçat a menors amb necessitats educatives especials que es posarà en marxa el curs 2014-2015. La Fundació Privada Reddis ha col·laborat en la posada en marxa del projecte.

foto girasol bona

La regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament de Reus i l’AMPA del centre d’educació especial Alba, amb el suport de la Fundació Reddis, posaran en marxa el curs 2014-2015 l’esplai Els Girasols per a menors amb necessitats educatives especials de 3 a 18 anys. Aquest servei s’ubicarà al Centre Cívic Migjorn, cedit per la regidoria de Participació i Ciutadania, i s’oferirà els dissabtes de 17:00 a 20:00h durant el curs escolar i vacances de Nadal i Setmana Santa. També hi podran participar els germans dels destinataris.

L’esplai Els Girasols comptarà amb dos monitors i amb una aula de psicomotricitat, una aula de cuina i una aula taller gran, així com un despatx ubicat a la primera planta. També disposarà del pati exterior per a la realització dels diferents jocs, objecte de les activitats lúdico-educatives de l’esplai.

Pel que fa al contingut de l’esplai, es farà servir una metodologia activa que parteix de la pròpia experiència dels nens i que fomenta la participació activa de cadascun d’ells, respectant els seus propis interessos i des de les seves pròpies possibilitats.

Es treballarà amb grups reduïts i flexibles en funció de les necessitats, de les capacitats i de les característiques de cada nen.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Col·laboració en la posada...