Casal d'estiu - Parròquia de Sant Joan

La Fundació Privada Reddis subvenciona un any més el casal d'estiu de la Parròquia de Sant Joan de Reus amb la voluntat d'acollir infants en risc d'exclusió social, de manera que s'integrin amb el col·lectiu d'infants que assisteixen habitualment a l'Esplai Fem-nos amics.

casal sant joanDiversos nens i nenes que van participar al casal, l'estiu del 2014

La Parròquia de Sant Joan Baptista valora el servei que fa l'Esplai "Fem-nos amics" i encomana un any més a la Fundació Privada Reddis que el casal d'estiu assumeixi l'acolliment d'infants desvalguts a fi que estiguin integrats amb el col·lectiu d'infants que fan possible els valors d'integració i socialització de diferents nivells culturals.

casal sant joan 2

El Casal, que tindrà lloc des de principis de juliol fins a finals d'agost, va destinat a nens i nenes en risc d'exclusió social d'edats entre 5 i 13 anys, derivats de Càritas Parroquial i de catequesi de la parròquia. S'hi farà reforç escolar i diverses activitats de lleure.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Casal d'estiu - Parròquia...