Projectes de la comissió social

La Comissió social es posa en contacte en persones que demanen la col·laboració de la Fundació i aquesta procura ajudar-los en tot el que està al seu abast. Llegiu-ne més...

Casal d'estiu 2016 - Parròquia de Sant Joan

La Fundació Privada Reddis subvenciona un any més el casal d'estiu de la Parròquia de Sant Joan Baptista de Reus amb la voluntat d'acollir infants en risc d'exclusió social.

Nova subvenció a la Fundació Mossèn Frederic Bara

mf bara 1

La Fundació ha realitzat una ajuda per als projectes de "Pobresa energètica: aigua, infància i salut" i "Distribució d'aliments social i digna".

Llegiu-ne més...

Subvenció a l'Associació de Síndrome de Down per a les sortides de colònies

down 3

La Fundació ha realitzat una aportació econòmica a Down Tarragona perquè els nens i nenes de l'entitat puguin sortir de colònies i posar en pràctica tots els coneixements adquirits a l'aula durant el curs.

Llegiu-ne més...

Col·laboració amb l'entitat "Pàdel amb tu"

padel amb tu 1

La Fundació col·labora amb l'entitat "Pàdel amb tu" per tal de fer arribar l'esport de raqueta a les persones amb discapacitat i als nens de CRAE de la ciutat de Reus, per tal de millorar la seva qualitat de vida i les seves relacions amb l'entorn.

Subvenció al Club de Tennis Taula els Ganxets de Reus

elsganxets 2

La Fundació col·labora, un any més, amb el CTT Els Ganxets de Reus becant a 3 nens i a 3 nenes amb risc d'exclusió social

Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2016

conveni caixa 2016

L’Associació Asperger del Camp de Tarragona; l’Associació Apis Urbis; l’Associació per a la família, l’educació, la cultura i l’habitatge; la Fundació Amics de la Gent Gran; el Centre d’Ajuda al Pres i al necessitat; la Federació d’Associacions de Discapacitats físics i orgànics Mestral COCEMFE, i la Fundació Privada per la lluita contra l’Esclerosi Múltiple han estat les beneficiades de la subvenció.

Subvenció al Centre Pastoral d'Ajuda al Pres i al Necessitat

aliments pres necessitat

Com cada any, la Fundació realitza un ajut econòmic per a la compra d'alimentació bàsica. Al 2015 aquest ajut va beneficiar a un total de 160 famílies amb risc d'exclusió social.

Llegiu-ne més...

"Què li passa? Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa"

presentacio llibre anorexia

Ja teniu disponible en format pdf el llibre-guia "Què li passa? Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa".

Llegiu-ne més...

Presentació del llibre “Què li passa?: Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa”

anorexia bulimia 2

El passat dissabte 12 de desembre, a la seu de la Fundació, l'ACAB ens va presentar l'actualització d'aquest llibre que, en format guia, és un bon recurs pels familiars de malalts d'anorèxia, bulímia i altres trastorns del comportament alimentari.

Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2015

conveni caixa 2015

L’Associació d’Alzheimer, el Club Tennis Taula Ganxets, el Centre d’Acollida al pres i al necessitat, l’Associació de familiars de malalts mentals Dr. Tosquelles, Càritas Interparroquial de Reus, el Taller Baix Camp i l’Ampa del Centre d’Educació Especial de Reus han estat les beneficiades de la subvenció

Llegiu-ne més...

Patrocini del casal d'estiu de Càritas

casal estiu caritas

La Fundació Privada Reddis col·labora amb Càritas Interparroquial de Reus en el patrocini d'aquest casal que porta per nom "El casal d'estiu més festiu" i que va començar el passat dilluns 6 de juliol.

Casal d'estiu - Parròquia de Sant Joan

casal sant joan

Primer Campionat de Catalunya Unificat de Tennis Taula Special Olympics

tennis taula

La Fundació Privada Reddis va patrocinar aquest campionat, organitzat pel CTT Ganxets i el Club Esportiu Alba, i a més ha becat a 6 nens i nenes en risc d'exclusió social que han pogut fer classes de tennis taula durant tot un curs sencer.

Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2014

conveni obra social lacaixa 2014

L'Associació contra l'anorèxia i la bulímia, l'Associació de Parkinson, el Taller Baix Camp i la Fundació Mossèn Frederic Barà han estat les beneficiades de la subvenció del 2014.

Llegiu-ne més...

Subvenció a l'Associació d'Alzheimer per al manteniment del grup terapèutic

fisioterapeuta

L'ajuda econòmica de la Fundació va destinada a mantenir el grup terapèutic per a familiars de persones afectades per la malaltia.

Subvenció a la Fundació Mossèn Frederic Barà

taller bicicletes fbara

La Fundació ha atorgat una ajuda destinada a diversos projectes: taller de reparació de bicicletes, casal d'estiu i centre d'esplai.

Llegiu-ne més...

Subvenció a l'Associació de Parkinson per al projecte "Passar de l'OFF a l'ON"

parkinson off on

Gràcies a l'aportació econòmica de la Fundació, s'ha pogut posar en marxa un taller en el qual 8 professionals, dels diferents àmbits de la salut, han dut a terme deu sessions on els integrants de l’associació han après a llegir el propi cos per a descobrir els seus propis recursos.

Subvenció al Taller Baix Camp per a la Instal·lació d’un parc saludable

taller baix camp parc

L'ajuda econòmica atorgada per la Fundació ha servit per a instal·lar un parc saludable a la llar Masia Roig, dirigit a les persones adultes del Taller Baix Camp.

Llegiu-ne més...

Col·laboració en la posada en marxa de l'Esplai dels Girasols

foto girasol bona

Reus tindrà un esplai adreçat a menors amb necessitats educatives especials que es posarà en marxa el curs 2014-2015. La Fundació Privada Reddis ha col·laborat en la posada en marxa del projecte.

Llegiu-ne més...

Subvenció a la Creu Roja per ajudar a famílies en risc d'exclusió social

L'ajuda econòmica atorgada per la Fundació Privada Reddis servirà per alimentar a 40 famílies (més de 160 persones) sense recursos.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social