Patrocini del projecte "Canta amb el cor"

La Fundació patrocina "Canta amb el cor", una coral per practicar el català. Un projecte impulsat pel Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus Miquel Ventura (CNL) i apadrinat per l'Orfeó Reusenc.

canta amb el cor

Aquest projecte té com a objectiu de constituir un grup de persones que practiquin i millorin l’expressió en llengua catalana a partir del treball de cant coral i de la relació personal entre els seus membres.

Els destinataris de “Canta amb el cor” són alumnes dels cursos de català per a adults que parlen en català o que n’estan aprenent, participants en el Voluntariat per la llengua i altres persones interessades. Es farà treball individual i grupal d’aprenentatge dels textos i de les cançons (interpretació, tècnica vocal, significat, pronúncia, ...), i s’afavorirà la pràctica de la comunicació en llengua catalana.

Les persones participants es trobaran els divendres de 19 a 20.30 al CNL per assajar en grup amb el cantant i director de cor Marc Guerris.

El resultat de tot aquest treball es materialitzarà en un concert que es farà al teatre de l’Orfeó Reusenc a primers de juliol, i que es farà coincidir amb l’acte de final dels cursos de català del CNL. La coral Canta amb el cor interpretarà diverses cançons de diferents estils en solitari i acabarà amb una actuació conjunta amb els cantaires de l’Orfeó Reusenc.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Patrocini del projecte "Canta...