ES CANCEL·LA LA CONFERÈNCIA D'IRENE BALAGUER DE DEMÀ DIMARTS A LES 19H

La conferència que l'Escola Mowgli ha organitzat per demà dimarts a les 19 hores a la sala d'actes de la Fundació queda cancel·lada.

En breu us informarem de la nova data.

Donació del fons sonor de Ràdio Reus a l'alcalde de la ciutat

Motiu: Acte de donació de l'arxiu sonor de Ràdio Reus per part de la Fundació Privada Reddis, dins d'un programa especial HoraL en motiu de l'inici de l'ANY DE LA RÀDIO a Reus

Dia: Dimarts 28 de gener

Hora: de 13h a 14h

Lloc: Sala Hortensi Güell, Centre de Lectura de Reus

Intervindran:

• Sr. Valero Camps, president de la Fundació Privada Reddis
  • Sr. Josep Maria Martí, patró de la Fundació Privada Reddis i periodista
  • Sr. Carles Pellicer, alcalde de Reus
  • Sr. Carles Esporrín, periodista i responsable del projecte de digitalització i catalogació del fons sonor de Ràdio Reus
  • Sr. Ezequiel Gort, director de l'Arxiu Municipal de Reus

Conferència Jorge Wagensberg - Cicle Educar Avui

Títol: L'educació via el goig intel·lectual

Conferenciant: Jorge Wagensberg

Dia: Dimarts 28 de gener

Hora: 19.30 hores

Lloc: Sala d'actes de la Fundació Privada Reddis

Exposició treballs de recerca curs 2012-2013

Aquest dijous 16 de gener a les 18.30h, a la sala d'actes de la Fundació, tindrà lloc l'exposició dels treballs de recerca de batxillerat. Diversos alumnes dels instituts del Baix Camp exposaran els seus treballs davant d'un jurat format per diversos membres de la Fundació Privada Reddis, així com dels seus familiars i amics.

A finals del mes de gener sabrem el nom dels primers i segons premis.

Claudi Alsina enceta el segon trimestre del cicle ‘Educar Avui’ de la Fundació Reddis

Llegiu la notícia al fitxer adjunt.

Lliurement dels Premis Sant Lluc i les beques post doctorals

Aquesta tarda, a les 19.00, la Facultat de Medicina inaugura el nou curs escolar on s'entregaran els Premis Sant Lluc i les beques post doctorals que la Fundació atorga cada any als estudiants de Medicina.

Lliurement de les beques de mobilitat als estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

La Fundació Privada Reddis lliura, aquesta tarda a les 19.00 hores, una vintena de beques als estudiants de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV que hagin realitzat una estada a l'estranger.

La Fundació Privada Reddis lliura les beques a diversos estudiants de la URV

Llegiu la notícia al fitxer adjunt

Toni Orensanz parla sobre la Fundació

El periodista Toni Orensanz ens explica quina ha estat la seva relació amb la Fundació a l'apartat "Parlen de la Fundació"

Fotografies peces d'art Fons Josep Maria Sugranyes

Ja estan disponibles les fotografies de les peces que formen part del Fons Josep Maria Sugranyes. Les trobareu a: Fons cultural - Memorial J.M Sugranyes

La Fundació recull "el seu guardó" de la ciutat 2012

La Fundació Privada Reddis va recollir divendres 21 de setembre, un dels guardons de la ciutat que concedeix cada any l'Ajuntament de Reus, en "reconeixement a la seva tasca al servei de la ciutat, col•laborant en la promoció i realització de tota mena d’accions i programes de caràcter educatiu, social i cultural en benefici de les persones vinculades al Baix Camp i, de manera especial, en acomplir-se enguany el 20è aniversari de la seva creació”.

L'acte de lliurement va tenir lloc al Saló de Plens i també va reconèixer la tasca de l'Associació de Concerts de Reus, la Banda de Cornetes i Tambors Verge de Misericòrdia, el Centre de Formació d’Adults Mas Pellicer, el Col•legi Sant Josep, la Confraria de Sant Pere Apòstol, el Cos de Bastoners de l’Orfeó Reusenc, Llop’s Teatre i Òmnium Baix Camp.

El Saló de Plens acull la gala dels Guardons de la Ciutat 2012

Llegiu la notícia al diari online reusdirecte.cat

Guardons de la ciutat 2012: cultura i educació

Llegiu la notícia al diari online Reusdigital.cat

L'Ajuntament de Reus concedeix un dels guardons de la ciutat a la Fundació

Aquest divendres 21 de setembre a les 20.00 hores, l'Ajuntament de Reus oferirà l'acte de Lliurement dels guardons de la ciutat.

La Fundació Privada Reddis ha estat un dels guardonats d'aquest 2012, entre els que també es troben: la Banda de Cornetes i Tambors Verge de Misericòrdia, la Confraria de Sant Pere Apòstol, el Col·legi Sant Josep, Llop’s Teatre SF/87, el Centre de Formació d’Adults Mas Pellicer, l’Assocació de Concerts de Reus, Òmnium Cultural del Baix Camp i el Cos de Bastoners de l’Orfeó Reusenc.

Iniciatives a favor de la ciutat

Llegiu la notícia al fitxer adjunt

Ja podeu veure el 3r i 4t Capítol que la Fundació ha preparat amb Canal Reus TV

Amb la voluntat de donar-se a conèixer millor, i d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar, la Fundació ha preparat una sèrie de 9 capítols que difonen la labor de la Fundació en els seus 3 àmbits d'actuació: educatiu, social i cultural.

Els capítols es podran veure cada dijous per Canal Reus TV, just després de l'informatiu del migida i fins l'endemà al matí, amb repeticions cada dues hores, i els diumenges durant tot el dia.

També els teniu disponible al web de la Fundació Reddis.

La Fundació Privada Reddis ja és a twitter

Segueix-nos a twitter (@fundacioreddis) i no et perdis res del que passa a la Fundació!

Ja estan disponibles les bases de les beques d'FP i els Premis de Recerca 2011-2012

Ja estan disponibles les bases de les beques de Formació Professional i els Premis dels Treballs de Recerca.

Les trobareu a l'apartat de Beques!

Ja podeu veure el 2n capitol de la Fundació: Coneixent Rebull

També estaran disponibles al web de la Fundació Reddis a finals de setmana, a l'apartat Parlen de la Fundació.

Ja podeu veure el 1er capítol que la Fundació ha preparat amb Canal Reus TV

Amb la voluntat de donar-se a conèixer millor, i d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar, la Fundació ha preparat una sèrie de 9 capítols que difonen la labor de la Fundació en els seus 3 àmbits d'actuació: educatiu, social i cultural.

Els capítols es podran veure cada dijous per Canal Reus TV, just després de l'informatiu del migida i fins l'endemà al matí, amb repeticions cada dues hores, i els diumenges durant tot el dia.

També estaran disponibles al web de la Fundació Reddis a finals de setmana.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Actualitat