Lliurament dels Premis de Recerca de BAT i dels Premis de projecte d'FP 2016

La Fundació va lliurar, el passat dijous 9 de febrer, 6 premis als millors treballs de recerca de Batxillerat i 3 als millors treballs de projecte de Formació Professional del Baix Camp. L'import global ha estat de 7.500€.

premiats 1

La Fundació Privada Reddis concedeix un any més els premis a l'excel·lència dels alumnes dels instituts de casa nostra. Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori i de donar un impuls a la Formació Professional.

Per al curs 2015-2016, la Fundació ha concedit un total de 9 Premis per un import global de 7.500€: 6 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import de 5.000€, i 3 Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional, per un import de 2.500€.

premiats 3

Els guanyadors d'aquest curs han estat:

PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT (6a edició)

Àmbit Científic - Tecnològic

• 1r. Premi (1.200€): Benet Eiximeno Franch (Col·legi Sant Josep de Reus): L’aerodinàmica a la Fórmula 1
  • 2n. Premi (800€): Alba Segarra Casas (Institut Cambrils): L’or líquid del Baix Camp
  • 3r. Premi (500€): Núria Lladós Armengol (Institut Ramon Berenguer IV de Cambrils): Elaboració de cervesa artesana

Àmbit d'Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi (1.200€): Maria Sopena Rios (Institut Domènech i Montaner de Reus): Malaltia de Chagas, la gran desconeguda
  • 2n. Premi (800€): Mar Carmona Comino (Institut Josep Tapiró de Reus): Estereotips i prejudicis cap a la cultura gitana
  • 3r. Premi (500€): Desert

En aquesta sisena edició s’han presentat un total de 21treballs de recerca. El nivell dels treballs ha estat molt elevat i el jurat ha reconegut que l’elecció final ha resultat molt complicada.

PREMIS ALS TREBALLS DE PROJECTE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL (2a. edició):

• 1r. Premi (1.200€): Mireia Farnós Espuny (Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils): Creació d'un establiment en el sector de la restauració
  • 2n. Premi (800€): Baltasar Martos Sorroche i Ruben Martínez Rodríguez (Institut Domènech i Montaner de Reus): Modificació d’un selector d’avellanes
  • 3r. Premi (500€): Joan Llarch Bertolí (Escola d’Art i Disseny de Reus): N'AK BAR

En aquesta segona edició s’han presentat un total de 9 treballs de projectes d’FP.

premiats 2

Els 9 alumnes seleccionats van exposar els seus treballs de recerca el passat 18 de gener, davant del Jurat dels Premis. Els guanyadors es van fer públics ahir al vespre en un acte de lliurement presidit pel president de la Fundació Privada Reddis, Sr. Valero Camps, per la directora dels Serveis Territorials, Sra. Sílvia Rodés Guillem, el president del jurat dels Premis de Recerca, Sr. Jesús González, el president del jurat dels Premis de Formació Professional, Sr. Josep Lluís Torres, la regidora d’ensenyament, Ma. Dolors Sardà, i va comptar amb la presència dels pares i familiars de tots els alumnes becats.

La Fundació Privada Reddis vol remarcar la qualitat dels treballs premiats i encoratja als alumnes a seguir avançant en l’àmbit de la recerca com a forma d’enriquiment personal i professional.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Beques » Actes d'entrega » Lliurament dels Premis de...